vrijdag 7 mei 2010

Planning voor de pinsterdagen.



Vandaag werd ik benaderd door een kinderboerderij waar ik sedert vorig jaar contact mee heb. Als je zoals ik steeds op zoek bent naar goede wol van bijzondere schapenrassen, dan kom je soms op bijzondere plekken.

Kinder- en speelboederij de Strubbert in Laren (Gelderland) is zo'n plek.
Er zijn heel veel activiteiten voor jong en oud en er wordt veel georganiseerd.

De gebruikelijke lammetjesdagen vielen af in verband met de Q-koorts. Het risico van besmetting met de Q-koorts bacterie is het grootst als de lammeren geboren worden en de korte periode erna. Dus geen lammetjesdagen!
Voor zo'n soort onderneming die zonder subsidies het hoofd boven water moet houden, is dat een financiële strop.
Maar de mensen van de Strubbert zijn creatief en denken verder dan hun neus lang is.
Dus komen er nu de "jonge dieren op de boederij dagen" oftwel het lentefeest.

Mij is gevraagd om wat te gaan doen met spinnen en vilten en ik ga graag op dat aanbod in. Ook al is het niet in mijn buurt, zulk soort dagen zijn wel heel erg leuk.
Nu maar hopen dat het weer een beetje meewerkt!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten