vrijdag 1 april 2011

Kleiendraad is dealer van Louët!







Ja, het is dan zover...
Kleiendraad is officiëel dealer geworden van de spinnewielen de spinaccesoires en de kaardemolens.

Oei, ik ben er zo trots op.
Na ruim dertig jaar spinervaring op de Louët spinnewielen, verkoop ik dan nu de oerdegelijke maar ook bijzonder practische artikelen uit de "stal" van Louët.

Met de Louët S10, het standaard model van deze nederlandse firma uit Lochem, maakte ik kennis op mijn opleiding tot aktiviteitenbegeleider.
Op "Huize Norel" in Epe werd ik geschoold in allerlei soorten van handvaardigheid, textiele werkvormen, keramiek, houtbewerking en "vlakke technieken".

Onder de bezielende leiding van docente Angéle, maakte ik kennis met wolverwerking.
Het spinnen op een echt wiel viel me nog niet mee....
Het werd "bungy-jump touw".
Na vele pogingen ging het steeds wat beter en werd ik wol- en spinverslaafd.

Nu geef ik zelf al jaren les. De verslaving geef ik van harte door aan mijn cursisten.

In al die jaren heeft de firma Louët ook niet stil gezeten.
De Louët S10 veranderde steeds iets van vorm en uitvoering en er kwamen (en gingen) vele andere types spinnwielen uit de fabriek uit Lochem.
De S10 bleef. Het werd een bestseller, die wereldwijd verkocht werd.
Die populariteit is niet voor niets, de S10 en veel andere type spinnewielen van Louët zijn echte toppers.

Omdat de vraag van cursisten naar een (nieuw) wiel zo groot werd, besloot ik om maar eens contact te zoeken met Louët.
Het werd een leuk gesprek met een aardige medewerkster.
Ik kan en mag hun producten verkopen en de vraag rees meteen of ik ook op de dealerlijst wilde op hun webpagina. Nou dat liet ik me geen twee maal vragen.
Ja natuurlijk wil ik met Kleiendraad op de lijst!!
's Avonds stond ik al tussen de andere verkopers.

Nu zit ik me een slag in de rondte te werken om al die producten op de website van Kleiendraad te plaatsen.
Naast de overbekende S10, zijn er nu de Julia, de Victoria en de kaardemolens en wat extra accesoires.

Kleiendraad is weer een stukje gegroeid.

De fotootjes hierboven zie je op de site van Louët, www.louët.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten