zaterdag 13 februari 2010

Valentijnsdag.....



Ik ben de winter, ondanks al zijn witte pracht, aardig zat.
Maar ik ben vast niet de enige!!!

Valentijnsdag is voor mij een markering in de tijd. Na de veertiende februari hoop ik altijd maar dat het voorjaar snel zal komen.
Om er een beetje op voor uit te lopen, een foto van gedroogde rozenknoppen.
Op dit moment ligt er een zakje in mijn wolwerkkamer, even een snelle blik op deze prachtige gedroogde bloemknopjes en ik kan er weer even tegen.

Overigens heb ik niets met Valentijnsdag.. het is weer zo'n commerciëel gebeuren.
Maar het is wel een dag om het lentegevoel een beetje op te roepen.
Dat ga ik dan ook maar eens fijn doen. Lekker wandelen met de honden en een frisse neus halen. Dat helpt en misschien zie ik weer tekenen van het naderende voorjaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten