donderdag 17 februari 2011

Met een plof weer terug op aarde.....



Ik zoek steeds naar connecties, verbanden van dingen die met elkaar te maken hebben.
Of dat nu gaat over wasmachine's, hondjes, quilts of wat dan ook, het kan en mag allemaal!

Laat het logo van Visionhost, onze webhoster, nu nét het "draadje" zijn met het logje van de wasmachine..... Een soort van werdeldbol en daaraan verbonden, het niet werken van apparaten en aanverwante zaken. Vanavond was dus weer zover!

In het websysteem van Kleiendraad zit een mailinglist. Zo houd ik vaste klanten op de hoogte van aanbiedingen en nieuwe artikelen. Ik had net een nieuwe en aardige actie verzonnen voor de rest van de februarimaand. Namelijk verzendkosten voor slechts € 2,75 per basispakket van de TNT.
Eén klik op de knop "mailing verzenden" en het klusje is weer geklaard. Tja en daar begon de ellende.... Alle klanten hebben de mailing dus tien maal ontvangen. Dat levert weer een hoop hilariteit, irritatie en frustratie op in de zin van mails.
Van boos, tot aardig en alles wat er tussen zit. Aan mij de schone taak om alles weer in het reine te brengen met de klanten.

Goed en wel, ik heb dus meteen een mail gestuurd aan Visionhost. Nu maar hopen dat ze er iets mee doen...
Normaal gesproken ben ik heel tevreden met hun service, maar dit was een grote misser!!!

Mijn excuses aan alle klanten van Kleiendraad, het was niet mijn bedoeling om u te bombarderen met "spam"!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten