zaterdag 12 februari 2011

Leesbril en tekst


Ik ben echt zo doorsnee al het maar kan zijn.
Voorbeeldje, al sedert enige jaren kan ik in bepaalde omstandigheden niet meer zonder leesbril. Mijn eerste exemplaar heb ik ooit gekocht bij de TESCO, een engelse supermarktketen waar ze alles verkopen. Handig als je in de auto zit en kaart moet lezen, het was dus enige jaren voor de aanschaf van de TOM-TOM.... Oh ,ja ik was natuurlijk niet de chauffeur! U mocht er eens iets van gaan denken.

Het brilletje heb ik nog steeds. Maar ik moet óf mijn gewone bril (min acht ) afzetten en dan de leesbril op en dan het te lezen artikel vlak voor me houden, óf ik moet de leesbril vóór mijn gewone bril op mijn neus planten.
Het is een lachwekkend gezicht. Gelukkig ben ik maar in beperkte mate ijdel.....
IJdelheid ligt vlak naast trots, ik vind dat ik best een beetje trots mag en kan zijn op mijn internetwinkel www.kleiendraad.nl .
Ik heb helemaal zelfstandig mijn onderneming opgebouwd en schrijf alles zelf.
Mijn kennis over de producten heb ik in de loop van de jaren zelf opgedaan en een ieder mag delen in die kennis.

De afbeeldingen "in de winkel" zijn of van mezelf of gemaakt door fotografe Liesbeth www.borntowork.nl
Overigens zijn de afbeeldingen op draadjes en praatjes vaak gewoon van het internet geplukt.
Maar ik zorg er wel voor dat het algemene afbeeldingen zijn, ze worden ook vaak gebruikt door vele anderen.

Vandaag las ik op een site van een mevrouw die ook wol verkoopt en cursussen geeft, delen van mijn eigen tekst, gewoon gejat van www.kleiendraad.nl
Grappig als je je bedenkt dat de "schrijfster" in kwestie een wolverwerkster is die het woord "creativiteit" nogal eens gebruikt. Tja het is maar hoe je het woord interpreteert.... Het staat wel zo sjiek als u de tekst in eigen woorden en zinsopbouw, plaatst! Toestemming vragen is ook een optie, u kunt dan meteen de link naar mijn website toevoegen. Ik heb op mijn beurt namelijk al heel wat klanten naar u doorgestuurd voor een cursus!!

Ik heb mijn leesbrilletje maar afgezet, de gejatte teksten dansten iets te veel voor mijn ogen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten