donderdag 3 maart 2011

Een bedankje....



Met mensen (en met dieren) heb je "draadjes" oftewel verbindingsstructuren.
Al die draadjes komen samen in, zoals dat in moderne taal heet, "een netwerk".
Ik zie dan bij het woord "netwerk" ook een weefsel voor me.
Ik heb vast veel fantasie.... (soms iets teveel van het goede)

Mijn netwerk bestaat uit heel veel mensen die ik veelal persoonlijk ken, maar vaak ook niet.
Ze laten via de mail weten dat ze ons sterkte wensen met het overlijden en het verlies van Mór. Soms doen ze het via een kaartje en soms via een berichtje op de weblog.
Dat is heel lief en heel attent, het is geweldig om zoveel reacties te ontvangen.
Bedankt lieve en aardige mensen voor al die steun.
Het helpt!

Op de foto ziet u een weefgetouw. Een prachtig apparaat.
Op het getouw ziet u een weefsel in wording.
Al die gekleurde draadjes staan voor aardige mensen die samen een weefsel of netwerk vormen.
Zo ziet u maar, in textiel zit veel filosofie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten