zondag 15 april 2012

De pinksterdagen deel 1

Allereerst dit,


Dit ziet u als u de webpagina van "De Strubbert" opent.
Helaas werkt de link niet in dit webprogramma, een vervelend detail, het zal wel aan mijn onkunde liggen.

De Strubbert is een uit de kluiten gewassen kinderboerderij met talloze dieren en bijzondere rassen schapen.
Maar je kunt er tal van leuke activiteiten ondernemen.
Voor jong en oud is er zoveel te doen dat een dag op de Strubbert, écht een dagje uit is.

Enige tijd geleden werd ik gebeld door Ada, de bedrijfsleider van de Strubbert.
Op de pinksterdagen staat het schaapscheren namelijk op het programma.
Dat leek een leuke aanleiding om mij en anderen uit te nodigen om "iets" met wol te gaan doen.
Wol genoeg aldaar, zeker als de schapen geschoren worden en ik heb plannen genoeg.
Maar dat kan ik natuurlijk niet alleen verwezenlijken.
Gelukkig heb ik een aantal 'wolvriendinnen'.
En die hebben ook weer plannen en samen gaan we een wolhappening organiseren.
We zijn volop bezig met de voorbereidingen en het verder uitwerken van de plannen.

Bij deze nodig ik u graag uit om langs te komen in Laren (Gelderland) op de Strubbert.

Er zijn ook nog eens tal van jonge dieren.
Hier ziet u Linda, de opperdierenverzorgster.

En wat dacht u van het nieuwe ezelveulentje.

Hieronder vindt u wat algemene informatie.

Openingstijden:

Van 1 april tot 1 november.
- 's Maandags, in alle schoolvakanties (en op afspraak voor o.a schoolreizen)
- Dinsdag t/m vrijdag 10.00 - 17.00 uur.
- Zaterdag en zondag 10.00 - 18.00 uur.
In de wintermaanden ALLEEN op afspraak.
Wij kunnen u een speciaal binnenprogramma aanbieden, voor zowel kinderen als volwassenen.

Entree:

Entree per persoon € 3,50
Seizoenskaarten € 11,00
Kinderen t/m 2 jaar gratis

Honden zijn welkom, maar WEL aangelijnd.

Toegankelijk voor rolstoelgebruikers.
Goede parkeergelegenheid.

Pinnen kan.

Het adres: Koebushorst7
7245 TD Laren (Gld.)
Tel. 0573-221306


Binnenkort volgt er meer informatie alhier over wat we allemaal gaan doen.
Dus als u zin heeft om op één van de pinksterdagen langs te komen, gewoon doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten