zondag 19 juni 2011

Speciaal voor mijn pa


Gisteren was het vaderdag.
Iets waar ik sinds mijn vijfde jaar niet meer aan doe.
De kleuterschool dwingt een jong mens tot enige opgelegde creatieve uitspattingen die allemaal belanden in een doos die op een stoffige zolder geparkeerd worden.

En verder vind ik het een commerciële aangelegenheid. Daar doe ik dus niet aan mee.
Maar mijn pa is niet voor één gat te vangen en belt dus eigenhandig als ik de dag der dagen zomaar voorbij dreig te laten gaan.

Lieve pa Ad, ik ben je niet vergeten!!!
Speciaal voor jou dit stukje.....
Voor de meest bijzondere pa van de hele wereld.
Een doorzetter, een blijmoedig en optimistich mens.
Vol met humor, grapjes en een woordenboek waarin het woord klagen niet voorkomt.
Bijna Fries, na een heel leven lang Zuid-Hollander geweest te zijn...
Altijd bereid om te helpen. De spitvork, schoffel en snoeischaar zijn bijna vergroeid met dit mens. Evenals troffel, hamer en zaag.
Hij kan ook nog eens voortreffelijk koken, is dol op lange fietstochten en een hartstochtelijk genieter van natuur.

Ik ben trots op hem en ik hoop dat ik nog lang van hem mag genieten!!!
Dus ik hoop dat dit verlate vaderdagpresentje toch in goede aarde valt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten