zondag 23 januari 2011

Jack en Cody





Zoals al in eerder logje geschreven loop ik een beetje naast mijn ECCO instappers..
Ik ben een beetje (plaatsvervangend) trots op al die puppeneigenaren die bij ons een hondje hebben aangeschaft.
Bink en Bianca doen het al super goed en nu kreeg ik ook nog eens een mail van Jack, één van de eigenaren van Cody. Cody is overigens een volle broer van Bink.

Jack heeft Cody uitgekozen uit het nest en de liefde tussen baas
(of bazen want Cody heeft ook nog een bazin en een puberbazin) is geheel wederzijds.

Jack had de hoop dat Cody geschikt zou zijn voor het schapendrijven.
Nou dat is wel uitgekomen!!!

In "vaktaal" of in schapendrijfjargon is "het kwartje gevallen".
Het zegt zoveel als dat de hond aanleg heeft en het liefste niets anders doet dan schapen bij elkaar zetten en ze in een bepaalde lijn naar de baas toe gaan drijven.

Mack en Kate hebben hun genen dus goed doorgegeven!
Oma Phoebe zou ook trots zijn geweest op haar nazaten.
Het was toch een speciale dag want vriendin Vitorina kwam met haar man Cor langs en nam prachtige urnen mee om de as van Phoebe in te doen.
Alle asbusjes zijn prachtig dus dat wordt nog moeilijk kiezen.
Het was weer zo'n moment om stil te staan bij Phoebe en het overlijden van een zeer geliefd dier. Het slijt wel, maar het doet nog zeer.
Ik ben heel erg blij dat zoveel mensen een nakomeling van haar hebben en er zo bijzonder blij mee zijn. Dat geeft heel veel troost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten