vrijdag 12 november 2010

Trots 2, Bink en B.



Vandaag kreeg ik een mailtje van D., een vriendin van de baas van Bink.
Wie is ook alweer Bink??? Bink is een pupje, nou ja hij is alweer bijna een jaar, van Kate en Mack.

Bink zie je hier op de foto, als pupje samen met B. Een heel gelukkig span.
Bink ontwikkelde zich de afgelopen maanden tot een ondernemende en zeer slimme Border Collie.
Deze week was het dan zover. Een lang gekoesterde wens ging in vervulling. Bink ging samen met B. naar de schapen!!!!

Het geheel is vastgelegd op film en natuurlijk gepubliceerd op Youtube.
Je kunt de filmpjes zien als je zoekt naar "Teagan Chan van de Wolvenbergerweide bij de schapen".

Ik ben supertrots op B. en Bink die dit samen aan het doen zijn.

Bink is volgens de trainer een natuurtalent en na het zorgvukdig bekijken van de filmpjes kan ik dit alleen maar beamen.
Ik ben heel erg in mijn nopjes met Bink en met B.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten