woensdag 21 juli 2010

Zwemmen....



Eén van de leukste aktiviteiten met warm weer is wel het zwemmen van de honden.
Senna "onze" dagopvang hond, kruising Labrador x Golden Retriever, vindt het helemaal het einde. Met overgave plonst ze het water in en gaat achter het balletje aan. Onze poel in het weiland is groot en diep genoeg om zulke capriolen in het water te doen. Inmiddels staan de schapen op korte afstand om te zien wat er nu weer allemaal gaande is. Best wel lachwekkend, de honden hebben de schapen niet eens in de gaten.....

Tegen haar eigenaar zeg ik wel eens "ja hoor het is goed dat Senna morgen komt, maar ze moet wel een bikini meenemen". Grapje natuurlijk.
Maar het kan dus echt wel gek! Kijk maar naar het plaatje hierboven, het is één van de vele voorbeelden die ik tegen kwam op het internet.
Of het de waterpret echt verhoogt weet ik niet, zelf denk ik dat het voornamelijk hilarisch bedoeld is. Maar feit is wel dat er veel "kleding" te koop is voor onze trouwe viervoeters.

Ik zie mezelf nog niet acht of negen honden in badkledij hijsen!

1 opmerking:

  1. Staat wel grappig, maar ik denk dat de honden het helemaal niet leuk vinden om zo aangekleed het water in te gaan. Puur natuur is aangekleed genoeg voor hen :-).

    BeantwoordenVerwijderen