vrijdag 2 juli 2010

Phoebe en haar oog




Veel mensen vragen zich af hoe het met Phoebe gaat.
Fijn al die belangstelling en het medeleven. Dank jullie wel!

Ik heb twee foto's gemaakt van Phoebe en hier zie je een beetje hoe dat er nu uitziet. In het echt is het trouwens dikker en wat "enger" om te zien.

We zijn begonnen met het geven van pijnmedicatie. Phoebe werd lusteloos en ik had het gevoel dat het niet lekker ging.
Het eten van harde dingen, gaat haar moeilijk af. Immers als je ergens je gebit flink in moet zetten, verhoog je de druk in je hoofd.

Ik was al begonnen met het geven van Rimadyl, dat had ik nog liggen en Phoebe knapte op. Maar de pilletjesvoorraad was geslonken en ik belde met de dierenarts.

Na overleg met dierenarts Eva, krijgt Phoebe nu een combinatie van Rimadyl en Tramadol. We gaan eens kijken hoe ze het daarop gaat doen.

Het vervelende van dit soort dingen is dat je niet weet hoe een dier zich echt voelt..
Ze lijkt nog lol in het leven te hebben en zeker in de dingen die we samen en alleen met haar doen.
Volgens de dierenarts kan het nog heel lang duren voordat de toestand van Phoebe echt verslechtert. Ik weet het niet, ik wacht het maar af en hoop op wijsheid.
Je wilt je hond niet verliezen, maar je moet wel de afweging steeds maken of het nog een dierwaardig leven is. Moeilijk dus....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten