zaterdag 12 september 2009

Lastpost.

Deze lastpost heb ik in grote hoeveelheden op dit moment in mijn (moes) tuin.
Verschrikkelijk, ik heb al gekeken of ik er nuttige dingen mee kon doen, zoals plantaardig verven. Maar mijn zoektocht op internet leverde tot nu toe niets op.
Het is nog nooit zo erg geweest als dit jaar. De zorgvuldig aangelegde haagbeuken-hagen (dank je wel A. voor het plantgoed) zitten helemaal onder en de haagwinde (want zo heet deze ellende) slingert zich met het grootste gemak ook naast de snijbonen, door de bessenstruiken en alles wat maar een beetje horizontaal steun geeft.
Wil je je agressie kwijt in mijn tuin en deze plaag te lijf gaan, dan ben je van harte welkom!!!! Schoffels, tuinhandschoenen, thee, koffie en brood zijn altijd aanwezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten