zaterdag 30 januari 2010

Een dagje uit.....





Ik had het wel verdiend.... Al meer dan acht weken was ik voornamelijk binnenshuis te vinden en mijn zorg en aandacht gingen uit naar Kate en de pups.
Vandaag had ik een dagje winkelen gepland met Lieke, die dat helemaal geen gek idee vond.

We besloten de auto zo veel mogelijk niet te gebruiken, we wilden naar Zwolle en de trein rijdt (meestal) ook en we kunnen de auto gemakkelijk kwijt op stationnetje Beilen.

Het doel was om op zoek te gaan naar leuke mandjes die als kadomandjes gevuld met wol voor Kleiendraad bedoeld zouden zijn. Op de website van Dille en Kamille, had ik dergelijke artikelen zien staan. Een goed excuus dus voor een dagje shoppen...

De trein bracht ons snel en warm naar Zwolle. Vanaf het station loop je in een kwartiertje zo door de Sassenpoort, het centrum binnnen.
Zwolle heeft iets weg van Amersfoort, tenminste als je het binnenkomen via zo'n toegangspoort bekijkt. Amersfoort revisited!!! Ook een erg leuke stad. Jammer dat aldaar het Armando museum is afgebrand.

Dille en Kamille had helaas niet de gewenste mandjes. Een kleine domper. Maar er was genoeg te zien en te winkelen.... Met een set nieuwe pollepels ben ik al helemaal gelukkig en ze hadden ook zulke leuke gedroogde rozenknopppen. Mooier roze kun je je niet voorstellen.

Ik werd helemaal verliefd op twee kleine wit met blauwe schaaltjes bij "Kunst en Klieder". Gekocht natuurlijk en iets verderop zag ik een fantastische theepot, alvast op mijn verlanglijst gezet voo als ik vijftig wordt, duurt nog een paar jaar.. Ik heb dus nog even om te sparen.

Bij V&D hadden ze grootscheepse uitverkoop. Ik heb dan ook fantastische lavendelkleurige Esprit laarzen gekocht!! Eerst moeten de pups weg zijn, anders blijft er van de franje die er aan de zijkanten zit, niets over.

Het valt wel op dat er voor dames die een maatje plus hebben, er weinig keuze in kleuren is.
Paars is dé kleur en dan ook nog in het model zak!! Ik weet niet waarom, maar je wordt er niet vrolijker van. Dus heren en dames modeontwerper, verzin eens wat anders dan paars, printjes met paars en modellen die weinig opwekkend zijn.

Hieronder mijn nieuwe laars... in een lavendelkeur, een kekke spijkerbroek, een blitse blouse en een hip vest en dat is dan de nieuwe Son.

1 opmerking: