dinsdag 25 september 2012

Lang van stof en korte berichten...


Toen ik het bedrijf Kleiendraad enkele jaren geleden ging inschrijven bij de Kamer van Koophandel, werd me geadviseerd om een twitter-account te openen.
"Netwerken, mevrouw dat is de basis voor het moderne ondernemen". Dat werd me verteld.
Ik ben gehoorzaam en sta altijd open voor argumenten, dus ik opende de twitter-account.

Vervolgens had ik me ingeschreven en ik deed er vrijwel niets mee.
'Mijn' blauwe vogeltje,, lag al direct na het uitkomen van zijn ei op zijn ruggetje en stierf een schijnbare langzame dood....

Sneu!! Dat vindt u vast ook.
Ik ben me maar eens gaan storten op het leven inblazen van het blauwe twiitter beestje.

Maar ik vind het lastig. Ik ben van de lange verhalen en niet van de korte zinsneden die het liefste ook nog wat humorvol moeten zijn.
Iedere ochtend sta ik nu in de douche en probeer een nieuwe 'tweet' te bedenken.
Het lukt nog niet zo goed. Wat kun je kwijt in 140 tekens?
Bijna niks.

Maar ik doe mijn best, nooit te oud om te leren.
Dus,

En zie, ik schiet hier ook al tekort, want hoe plaats ik de link nar twitter?
Help mijn blauwe vogeltje, anders sterft het weer een langzame dood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten