woensdag 27 juli 2011

Klant(on) vriendelijk


Zoals u wellicht hebt kunnen vernemen uit de media, welke dan ook, is de zendmast in Hoogersmilde, ingestort.
Het is een bezienswaardigheid geworden.
Zeker nu de fiets-vierdaagse door de Drentse dreven dendert.

Goed en wel, we hadden geen teevee.
Dat is geen ramp van grote omvang, maar na een paar dagen ga je het nieuws en de verstrooiïng van sommige programma's toch wel missen.

Wat erger is, is dat we telefonisch via de mobieltjes niet bereikbaar zijn.
Het internetbankieren levert grote problemen op en de klanten kunnen mij niet via de telefoon bereiken.
Bovendien loop ik iedere dag een uur in het bos.
Het mobieltje geeft me een zekere mate van bescherming en rust in het hoofd.
Als er wat fout gaat, dan kan ik bellen.
Maar dat gaat dus nu niet. Ik ben en blijf onbereikbaar en kan niet bellen! Vodafone heeft geen bereik.

Na ettelijke mailtjes aan de firma Vodafone, waar ik geen reacties op kreeg, telefoontjes aan hen die niet adequaat werden beantwoord, was ik het zat!
De buren die bij KPN hun mobieltjes hebben, hebben wel bereik en kunnen bellen.
Dus vandaag heb ik een bezoek gebracht aan de KPN winkel.

Wat ik wilde was een omzetting naar KPN met nummerbehoud.
Nou dat is wel mogelijk maar dat duurt dus ettelijke weken.
Dat is geen optie.
Ik heb nu een identiek, (zeer goedkoop) toestelletje met een ander nummer en wel bereik.
Vodafone kan de boom in of zo u wilt de hoogste mast die er in Drenthe nog te vinden is, ik ben geen klant meer bij ze.

Het probleem van de digitenne van KPN is opgelost!

Hulde voor de KPN!!!
We werden echt platgemaild, aangeschreven en nu hebben we sedert afgelopen zaterdag weer teevee.
We kregen een supersterke ontvanger die we buiten moesten plaatsen voor de beste ontvangst.

Na enig hak- en breekwerk en installatiegedoe, hebben we weer teevee en die is nog beter dan voorheen.
Petje af voor de communicatie van de KPN.

Ik kijk weer naar de BBC, de programamma's die ik zo mooi vind.
Voor de dagen dat het niet goed gaat, die hebben we nog niet ervaren, kan ik terugvallen op een setje met DVD's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten